Första träffen ute, våran vårmönstring, vid Sommarro i Örebro genomfördes i ett kyligt, men ganska soligt majväder. 44 fordon slöt upp till träffen och dessutom en del utomstående besökare, som var lite nyfikna på våra klenoder. En räksmörgås köptes av många och avnjöts till antingen en kopp kaffe eller the. Nu är säsongen igång och snart är det träffar snart sagt varje kväll runt omkring i länet.
Foto Per E