Genomförandet av korvrallyt höll på att regna bort. När det blev dags att förbereda sig för att åka hemifrån började det hos många att regna ordentligt, det skrämde säkert många men det blev drygt 40 fordon som kom till start. Strax innan avfärd slutade regnet och vid framkomsten var det gott med en korv. Kön ringlade iväg över gräset. Alla tyckte att det smakade utmärkt och vi tackar arrangörerna för i år och hoppas på ett nytt Korvrally 2019
Foto: Per E