Årsmöte 14 februari 2019

Årets årsmöte samlade i vanlig ordning nära 100 medlemmar, för att få veta vad som sker i klubben och vad som är på gång. Ekonomi och kommande planer diskuterades också samt en del val genomfördes.
När det gäller valen så blev det enligt valberedningens förslag på alla punkter, omval. Ett gott betyg åt dom som jobbat under året och alla val var enhälliga. Revisorerna var nöjda med hur klubbens ekonomi och övrig dokumentation har skötts, varför styrelsen beviljades ansvarsfrihet för det gångna verksamhetsåret.
Efter genomfört möte bjöds det på kaffe/te med smörgås och gobit.
Nu är det dags att börja kommande år och vi ser fram mot ett välfyllt sådant.
Foto: Per E

Nerikes Fordonshistoriker