Korvrallyt gjorde sin fyrtionde resa enligt korvgeneralen Kristina. Det kom ca 75 fordon och åkte på kolonn till Hällabrottet för att få den åtråvärda korven. Årets upplaga hade tur med vädret och inga mygg syntes eller kändes heller. Efter att korven hade ätits upp och ev. medhavt kaffe druckits ur så blev det dags för lottdragning på lotten man köper vid starten. Många fina vinster och många nöjda och mätta deltagare vände hemåt när allt var klart.
Tack till alla inblandade som gör det möjligt att samla 75 fordon på en onsdagskväll i juni.
Foto: Per E