Den traditionsenliga turen genom Örebro genomfördes i varmt och fint väder. Samlingen av fordon var verkligen representativ för vår förening. Det fanns alla typer av fordon och målet i Karlslund, med fika och räkmacka hägrade.
Foto: Arne B
Den traditionsenliga turen genom Örebro genomfördes i varmt och fint väder. Samlingen av fordon var verkligen representativ för vår förening. Det fanns alla typer av fordon och målet i Karlslund, med fika och räkmacka hägrade.
Foto: Arne B