För ovanlighetens skull var det en rätt kylig tillställning, träffen vid Sannaheds hembygdsgård. Småblåsigt med kyliga vindar och mulet väder. Värmde gjorde däremot alla fordon som kommit, musiken i form av Hardemo rockers och fikat eller en korv med bröd. Hantverkare var på plats och lotterier fanns också att tillgå. Antalet besökare måste ha varit något slags rekord, se bilder, det myllrade av folk överallt. När solen tittade fram värmde även den en stund.
Nästa år återkommer säkert detta evenemang igen, första onsdagen i juli
Foto: Per E