Första träffen på café Skogen för hösten, ett trettiotal medlemmar på plats och föreläsaren KuliKent fick fortsätta visa bilder från gamla Örebro. Mestadels bilder från Järntorget och dess omgivningar, och dom flesta tyckte det var ett trevligare torg förr. Lotteriet var på plats och kvällen avslutades med det obligatoriska kaffet med smörgås.
Foto: Per E