Medlemsfest 16 november 2019

Hej alla glada motorveteraner !

Årets höstfest i Berglund blev som vanligt väldigt uppskattad av alla oss 110 personer som var där ! Maten helt outstanding och riklig ! Trevlig underhållning med två glada spelemän som kom åkande i en äldre Amazon ! Lotterna gick snabbt åt och många lyckliga vinnare gick hem med ett leende ! Roland upplyste om resan till Essen och den stora årliga veteranbilsmässan. Vid 22-tiden började vi sakta tänka på hemfärden i regn och rusk ! Vi ses igen på våra möten och kommande årsmöte ! Då kommer dagsljuset åter så sakta och garagedörrarna kan öppnas för en liten vår premiärtur med ögonstenen !

Mvh Christer Sätterqvist
Text och Foto

Nerikes Fordonshistoriker