Det 16:e årsmötet för NFH genomfördes traditionellt i Gällersta forngårds lokaler. Det samlades omkring 90 medlemmar och det blev en del omändringar i styrelsen. Efter 15 år som ordförande avgick Roland Sandberg, han avtackades som sig bör, tillsammans med sekreteraren sedan sju år Ulla Andersson som också avgick. Våra lotteriansvariga, ”nitlotten & vinstlotten” som dom vill kalla sig, avgick också på årsmötet.
Nya i styrelsen blev Per Eremo (ny ordförande) var tidigare med i styrelsen, Kenneth Bäck sekreterare och Solweig Wallin ledamot.
Årsmötet avslutades med lotteridragningar och kaffe med dopp.
Foto: Per E