Upptaktsträffen 2023 samlade cirka 40 fordon vid café Skogen. En onsdagskväll med konkurrens av andra träffar i närområdet, lite kylig temperatur så var det bra tillslutning. Vi pratade bort några timmar med våra kamrater och åt den sedvanliga räkmackan med keffe/the och kände värmen i solen och även dom som valde att sitta innanför väggarna, Det tillverkades drygt 100 mackor, så det var åtgång på dom.
Foto: Pelle E