Den årliga Antik & Kuriosa marknaden som arrangeras av Örebro kommun och Wadköping fick även i år besök av oss. Vädret var på sin bästa sida och kommersen pågick hela dagen. Vi blev uppdelade på två platser i år, och det fungerade riktigt bra. Kanske vi fått rum alla på ett ställe i år, det blev runt 13-14 fordon på plats under dagen. Lite fika och mycket prat under dagen.
Foto: Pelle E