Sista onsdagen i maj med traditionell träff hos Edlund i Torsborg. Absolut fullt på alla ytor med alla typer av fordon, lite fika en korv och tipspromenad fanns på programmet. Även ett besök i karroserisnickarens verkstad var möjlig. Nu pågår ett bussbygge, träkarossen ser nästan färdig ut, men det är för ett ovant öga, kanhända att det är mycket kvar innan det är dags att plåtklä stommen.
En god stunds tid för att prata runt med likasinnade fanns också.
Foto: Pelle E