Café Skogen 7 september 2023

20230907_182928
20230907_183614
20230907_182932
20230907_183644
20230907_193511
20230907_183704
20230907_182937
20230907_183631
20230907_182928 20230907_183614 20230907_182932 20230907_183644 20230907_193511 20230907_183704 20230907_182937 20230907_183631

Första träffen för hösten vid café Skogen samlade drygt 40 medlemmar som kom och lyssnade och tittade på bilder om gamla fordon i Örebro, som presenterades förtjänstfullt av ”KuliKent”.
Träffen avslutades som vanligt med ett lotteri och kaffe med dopp. nu är vi igång med inomhusträffarna igen, inför väntan av en ny utesäsong.
Foto: Pelle E

Nerikes Fordonshistoriker