Första träffen för hösten vid café Skogen samlade drygt 40 medlemmar som kom och lyssnade och tittade på bilder om gamla fordon i Örebro, som presenterades förtjänstfullt av ”KuliKent”.
Träffen avslutades som vanligt med ett lotteri och kaffe med dopp. nu är vi igång med inomhusträffarna igen, inför väntan av en ny utesäsong.
Foto: Pelle E