Det blev 6 fordon med besättning som trotsade kallaste, regnigaste (nja) och blåsigaste dagen på länge och alla närvarande stod och frös riktigt ordentligt. Det blev en skön stund på restaurangen i värme, lä och god mat som gjorde dagen den här gången.
Foto: Pelle E