Årets sista träff blev i Vivallagarget med ett besök hos våra veterankamrater i Örebro fordonshistoriker. En samling entusiaster som renoverar, bevarar, och ”bygger” ny bil. Bilden på bilen med trä i fronten, aluminiumplåtar fastklamrade i träramen ska bli en Morgan, som det bara skulle fixas lite med en framskärm sen bara åka och njuta. Fika fanns för dom som var sugna, det var alla tror jag, och vi var nog närmare 40 pers på plats. Hur som helst blev det ett par trevliga timmar med prat och tjat.
Foto: Pelle E