Vårens sista inomhusträff på café Skogen i Örebro, lockade 14 medlemmar för en stunds prat och fika. Inget särskilt fanns att avhandla, men någon nygammal träff hade bekräftats, den är också efterfrågad av många. Mer om det i kommande infoblad, som nu finns för färdigställande vid tryckeriet. Lotteriet ställdes in eftersom det var så få deltagare, Nu väntar vi på träffarna utomhus/inomhus under veteranfordonssäsongen. Närmast lördag 13 april i Hallsberg.
Foto: Pelle E