Årets upplaga av Antik & kuriosa marknad i Wadköping lockade inte många att deltaga. Det så sköna vädret dagen innan var borta på morgonen och då var det nog många som tvekade att ta ut fordonet. Det var lovat mest mulet och även lite regn. Några tappra dök ändå upp och passade på att prata bort en stund över en kopp kaffe med tilltugg. Många besökare var det som var nyfikna och intresserade av dom utställda fordonen.
Foto: Pelle E