Årets besiktningsdag blev väldigt lugn för våra fordonsinspektörer. Trots att sju-åtta anmält sitt behov av 10-årskontroll så dök bara tre upp, en MC och två bilar. Det innebar att vi avbröt 13.00 efter att ha varit sysslolösa närmare en timme. Några bilder blev det, och vädret var så varmt och soligt att det var skönare att ta sitt fika inomhus.
Foto: Pelle E