Enligt tradition bjuds vi till ett besök hos Ingemar Edlund i Torsborg, karosseribyggaren, där det finns ordnat med tipspromenad, musik kaffe och en massa besökare. I år cirka 100 fordon som samsades på gräsplanen. Mycket sol och mygg men även ett par äkta ljugargubbar på sin bänk var på plats. En mycket trevlig träff i vanlig ordning.
Foto: Pelle E