Vi blev inbjudna att ställa ut våra fordon vid Örebrotravets familjedag, med travtävlingar V86 och Örebros storlopp Julitravet. Det kom drygt 30 bilar och vi blev erbjudna bästa platsen intill sista kurvan innan upploppet. Där kunde vi sitta i lugn och ro med vårt kaffe eller vad det nu var.
Det var även några icke medlemmar som sett annonseringen och ville vara med vilket dom självklart fick vara. Örebrotravet bjöd oss på hamburgare och dryck, mycket uppskattat och gott framåt kvällen. En omröstning om snyggaste bilen som publiken röstade på vanns av vår medlem Lars Smeds och hans svarta Chevrolet Impala, den syns på en av bilderna.
Foto: Pelle E