En träff som återkommer efter pandemier och andra orsaker med pausen som varit. 23 anmälda fordon som hade förbokade räksmörgåsar/ köttbullsmörgåsar att fika på. Dessutom kom sent anmälda ett tiotal, som fick stå i vanliga kön för sitt fika. Vi fick även ny medlem vid träffen, sånt är alltid välkommet.
Träffen var lika trevlig som tidigare i härlig miljö vid Hjälmarens strand. Räkmackan slog nog dock rekord både i storlek och innehåll, en väldigt god räkmacka blev vi serverade.
Foto: Pelle E