Som vanligt fanns vi på plats på Ekeby flygfält för att kunna gå på marknad och att kunna umgås en stund bland likasinnade. Lite bokningsfel gjorde att vi inte hade egen ruta när vi kom, men det löste arrangören på ett fint sätt. Dagen gick i växlande väder från regn till sol och blåst. Men trevligt var det och vi var ungefär 15 bilar i rutan.
Foto: Pelle E