Del 2 i Skogaholms historia genomfördes vid gårdssmedjan på plats. Vi blev inte så många deltagare, bara åtta fordon, blandat gammalt och nyare. Det spelade ingen roll vi skulle titta på smedjan. Vi fick se Tommy värma järn och forma till en fin blomkrok, tyvärr ingen bild, och en stund i smedjan samt ute i solen med lite fika tillsammans. En bra dag blev det.
Foto: Pelle E