Skogen 2012-03-01

En medlemskväll vid café Skogen med Åke Mossberg som berättade om gamla Noratrakter. Det blev en lång och trevlig kväll med både bilder och berättelser om Norabor och deras fordon.
Bilder från 30-60-talet blandat med tidstypiska annonsbilder. Vi hade naturligtvis även ett lotteri och en stund för det traditionella kaffet med landgång.

Bilder: Per E

Nerikes Fordonshistoriker