Årets rally, Hjulafton, startade i Glanshammar och gick via småvägar i Käglanområdet till Åsta gårdsmuseum i Lillkyrka. Där var det en liten tipspromenad bland museets utrymmen och det var verkligen sevärt. Ett besök där är att rekommendera.
Bilder från själva museet finns inte för tillfället, kanske någon av deltagarna har och kan skicka till webmaster@nerikesfh.se
Bilder: Per E