Classic motor marknad 20 februari 2010 var inte så välbesökt som vanligt. Säkert berodde detta på det väder som var, snöstorm och 13-14 minusgrader.
Det gjorde att många säljare lämnat återbud och utomhus var det endast ett fåtal som trotsade kylan och försökte sälja både korv och reservdelar. Inomhus var Classic motorgänget med mekarJim och chefredaktören Thomas Sjölund i spetsen på plats tillsammans med Nicklas Johnsson och hans team som presenterade arbetet med Futurlinern #8. Motorn renoverad av Custom Racing i Örebro fanns att beskåda liksom vi i NFH, som vanligt i vår monter i entrén. Där hade man placerat två rallybilar som tävlar i klassiska rallycupen. En Skoda och en Ford Escort RS 2000.
Vi arbetade som vanligt också i insläppet.
Foto: Per E