Sommarroträffen 2010 blev som vanligt välbesökt, mängder av fordon och många som ville se våra fordon. Dessutom bjöds som vanligt möjlighet att köpa kaffe och tilltugg.
För min, och många andras, blev det kaffe och en räksmörgås som smakade bra.
Många var det som passade på att köpa en lott för att vinna något från det dignande prisbordet och några köpte lotter för att garanterat vinna. I spänd förväntan satt man sen och inväntade dragningen, men vad hjälpte det. Det var nämligen så att jag själv fick förmånen att välja först. det var ett tag sedan det hände, men nu hände det.
Jag valde ett presentkort på två st. lunch vid Sommarro. Det kommer att smaka utmärkt.
Bilder: Per E