Antik & kuriosamarknad i Wadköping innebär en inbjudan till oss att ställa ut våra klenoder. Det tackar vi ja till och likadant var det i år. Det var tyvärr en dag som inte var den varmaste och soligaste av de gånger vi varit på plats. Några var det som trotsade klimatet och samlades på Kajsa Wargs torg intill teaterladan. Både gamla och nya medlemmar var på plats. Någon hade till och med en kopia av sin bil i modellformat i bakfönstret.
Vi fick även besök av en entusiast från Väse i Värmland som var på genomresa med Opel och SMW husvagn.
Kaffe och smörgås smakade utmärkt i ”solstolen” och vår ordförande blev till och med intervjuad av Tvärsnytt.
Bilder från dagen: P Eremo