Ånnaboda Classic Motor festival 2010, började för oss redan på fredagen vid lunchtid. Då var det dags att markera alla utställningsrutor på området, samt att vara vakter och kassabiträden. Själv jobbade jag o min fru i vårt vanliga jobb varför allt var klart när vi dök upp.
Då återstod nästan bara lite vaktande och kvällsgrillningen, vilket var trevligt. Kvällsbilder på första raden resten är från lördagen. Den började för en del mitt i natten. Redan kl. 5.45 var vi på plats för att visa alla besökare på plats. I år var det inget på söndagen, så det blev en något lugnare Festival i Ånnaboda, ur arbetssynpunkt. Hur som helst är detta en mycket trevlig träff.
Bilder: P Eremo