Söndagscafé 2010-08-22

Årets sista söndagscafé vid Wadköping blev väldigt välbesökt. ca 25 fordon och mängder av intresserade besökare fanns på plats under eftermiddagen. Alla njöt i solen som ibland tittade fram, men blåsten gjorde att vi fick jaga lite pappersmuggar och bullpåsar. Men vad gör det?
Efter några timmar på plats skingrade sig gänget och det blev ganska tomt. Några dröjde sig kvar och besökarna var lika intresserade av de bilar som var kvar.

Bilder: Per E

Nerikes Fordonshistoriker