Den regnigaste plöjningen i mitt minne. Regnet formligen öste ner, och lite mindre var det emellanåt, men det regnade i alla fall.
Åskådarna sökte skydd under diverse tak tillhörande olika försäljare. Även fikatält och korvförsäljning fanns att tillgå. det är tråkigt när det arrangeras dylika saker att man är så beroende av vädret. hur som helst var det säkert 3-400 besökare som njöt av att följa traktorerna i plogfåran.
Veteranbilar fanns också på plats, jag tror bestämt att det var fyra fem stycken, men det är bara att ta nya friska tag inför nästa år och hoppas att vädergudarna är på bättre humör.
Bilder: Per E