Årets träff hos Edlund i Torsborg, var kanske den blåsigaste av alla träffar jag varit på.
Jag är inte ledsen för det, det var inga mygg, som det brukar vara mycket av annars.
Annars var sig allt lik, solsken, tipspromenad, kaffe och mängder av fordon och publik.
Det fanns bortemot 75-80 fordon av allehanda slag på parkeringen.
Bilder från kvällen: Per E