Marknadsdags i Örebromässan, brukar innehålla massor med säljare och besökare. Likadant i år, nu var vädret på rätt humör och även utesäljarna var nöjda i solen. Köerna ringlade långa redan långt före åtta när marknaden öppnade. Vi fanns som vanligt på plats i entrén med vår utställningsmonter.
Bilder Per E