Östernärkes traktorfantaster har haft en träff med stort deltagande. Alla är medlemmar hos oss men av förklarliga skäl har dom begränsade möjligheter att deltaga vid våra träffar runt om i länet. Desto roligare är det när dom kommer, eller ordnar en egen träff på hemmaplan.
Det finns möjlighet att se dom live vid veterantraktorplöjningen i Talby/Odensbacken i sept.
Bilder tagna av Arne Bülow