Veteranfordonsutställning vid hembygdsgården i Sannahed, det är en stor tilldragelse.
Med åren har den blivit större och större. I år kom det omkring 150 fordon av alla de slag.
Området har utökats och parkering för veteranfordonen tar snart all tillgänglig plats på och omkring hembygdsgården. Att det sen finns en hantverksmarknad, gott kaffe och korv att inhandla gör att publiktillströmningen är mycket stor. Det kan man se på alla nybilar. Men en del tar cykeln och det syns vid staketet efter gatan. Sedvanlig tipspromenad bjöds det också på.
Bilder från träffen: Arne Bülow