Träffen vid Mosjö-Täby hembygdsgård är alltid välbesökt.
Där bjuds det kaffe och nygräddade våfflor med sylt och skön musik.
Antalet bilar som varje år letar sig dig ökar stadigt, kan kanske bero på det ovan nämnda, och att det alltid är en solig kväll. 2008 års träff var inget undantag. Fordonen var både bekanta och nya bekantskaper, det är skoj.
Bilder från träffen: Per Eremo