St.Mellösa 2008-08-09

Mörby hembygdsgård i St. Mellösa var platsen för vår träff, och efter regn kommer sol.
Det blev riktigt varmt och skönt vid fikabordet. Kaffet smakade bra och omgivningen var den bästa tänkbara, gammelbilar, traktorer och till och med en hjälmarsnipa, Den provstartades och blåröken spred sig tillsammans med doften från en oljeblandad tvåtktsbensin.

Bilder: P.Eremo

Nerikes Fordonshistoriker