Gällersta 2007-09-02

Hembygdsdagen vid Gällersta forngård gick av stapeln den 2 september, och där fanns vi med och ställde ut våra fordon. Några av klubbens turgummor fanns också där, och hämtade fina vinster i lotteriet.

Foto: Owe Forsell & Arne Bülow

Nerikes Fordonshistoriker