Ännu en cafékväll utan särskilt program som så gott som fyller hela caféet. Vi träffas och pratar bort ett par timmar och tar kvällskaffet tillsammans. I kväll fick jag också en av våra flitiga fotografer med på bild, Christer S
Foto Per E, Christer S