Ytterligare en resa ut i det blå med namnet Tages minne. Det är en utfärd i just samma anda som Tage hade sina utfärder medan han levde. Levde gjorde han för sina veteranbilar och veteranvänner. Det gjorde han så mycket att han samlade in medel till dylika och liknande träffar genom att sälja tidningar m.m. och skänka allt till den klubb han tillhörde. När NFH bildades var han en av dom som fortsatte sitt engagemang hos oss. Årets utfärd stannade hos ett par av våra medlemmar och deras nostalgiby. Vilken plats, allt finns t.o.m. dansbana som naturligtvis måste testas.
Foto: Per E