Sommarro 4 maj 2016


Årets traditionella första uteträff på Sommarro samlade många fordon och åskådare. Vädret var bra och alla såg ut att trivas. Intresset var stort för den nytillkomna SAAB 93 från 1956 som stod grön och fin i naturen. Den drog många nyfikna till sig och var alldeles nyrenoverad under vintern. För övrigt var det som vanligt med kaffe och smörgås innan det var dags för lottdragning och så småningom hemfärd.
Foto: Per E

Nerikes Fordonshistoriker