Traditionen bjuder en träff hos Edlund i Torsborg sista onsdagen i maj, den 25:e i ordningen. Alla ingredienser fanns på plats, öppet i karosserisnickeriet, tipspromenad, kaffe med dopp och något som kommit på senare år, hamburgare. Allt detta kryddat med årets första myggor, och träffen blev som vanligt. Inte riktigt förresten, undertecknad fick gå fram och hämta pris på tipspromenaden. Det hör verkligen inte till det vanliga. Fullt med fordon också förstås och solsken….. nu tror jag att jag fått med allt det vanliga. En av dom två bästa på tipspromenaden kunde le hela vägen med en vacker blomma i ampel.
Foto: Per E