Sommarkvällen i Sannahed samlade återigen fler fordon än något tidigare år, 304 bilar och 35 MC, på plats. Otroligt att det lockar så många varje år kan man tycka , men har man varit på plats så förstår man det bättre. Miljön och hela upplägget i all sin enkelhet är väldigt tilltalande. Titta på alla fordon gå en tipspromenad köp lite fika eller korv o glass. Lyssna på musik eller bara sitta på en stol och se folket vandra förbi. Dessutom finns en möjlighet att titta på och köpa riktigt hantverk, i form av kläder eller slöjdade ting.
Foto: Per E