Resan till Ässundet vid Hjälmaren gjordes en alldeles fantastiskt fin kväll. Drygt 70 fordon dök upp och dom flesta samlades inne i Örebro vid Svampen. Väl framme blev bilarna uppställda på gräsplanen nere vid vattnet. Många besökare vandrade runt bland bilarna och njöt av både utsikten och säkert en god räksmörgås med kaffe också, vi hade 105 smörgåsar bokade till våra medlemmar. Efter lite köande och fika gick färden hemåt igen, och dom flesta sa att vi det här gör vi igen nästa år.
Foto: Per E