Medlemsträff 25 september


Besök hos en samlare av det mesta, men speciellt bilar från 1957. Därutöver har han byggt upp en hel mängd med interiörer som man kan gå in i, och en del som man bara tittar in i. Mycket sevärt och många minnen dyker upp. Fika fanns att köpa för dom som ville och många var det. Finbilen fick också följa med flera av oss till träffen.
Foto: Per E

Nerikes Fordonshistoriker