En festkväll att minnas, med god mat trevlig underhållning och omkring 125 medlemmar att umgås med.
Underhållning av Jan-Åkes, som spelade en omväxlande musik och höll på nästan hela kvällen. En bra anordnad fest hördes från festbesökarna och alla verkade vara nöjda ända till dragningen av lotterierna började. Då blev några få nöjda medan många som inte vann, blev mindre nöjda, däribland undertecknad.
Nu väntar vi på våren och nya aktiviteter med våra vänner i Nerikes Fordonshistoriker.
Foto: Per E